
Doceń swoich pracowników i pożegnaj się z problemami
Czy kiedykolwiek pracowałeś w biurze, które było pełne problemów?
Może kierownictwo było kiepskie i sprawiało, że wszyscy czuli się zdemotywowani. Być może wielu kolegów nie dogadywało się ze sobą i zawsze dochodziło do konfliktów na lewo, prawo i w środku. Niesprawiedliwe obciążenie pracą i nierealistyczne terminy to kolejna kwestia, która może powodować problemy w biurze. Istnieje wiele problemów, które mogą pojawić się w codziennym prowadzeniu każdej firmy, ale jeśli pozwolisz, aby te problemy się rozwijały, spowodują one po prostu negatywne, a nawet toksyczne środowisko pracy dla Twoich pracowników.
Przekłada się to również na obsługę klientów - niezadowoleni i zdemotywowani pracownicy nie zapewniają najlepszej obsługi.
Rolą menedżera jest znać poziom morale w biurze, którym kieruje i zrobić coś z tym, gdy zaczyna ono spadać w kierunku poziomu poniżej normy. Oczywiście, morale nie jest łatwo zmierzyć, ponieważ nie jest to coś, na co można spojrzeć w kategoriach liczb i analiz. Wystarczy jednak rozejrzeć się po biurze i sprawdzić twarze osób siedzących przy swoich krzesłach, aby przekonać się, jak czują się ludzie.
W biurze spędzamy znaczną część naszego czasu, a to oznacza bardzo szkodliwy wpływ na zdrowie psychiczne, jeśli problemy stale szaleją. Bardzo ważne jest, aby kierownicy byli otwarci na sugestie pracowników i aby ludzie czuli, że mogą zapukać do drzwi swojego kierownika i porozmawiać o wszystkim, co ich trapi.
Kluczowe jest również to, aby menedżerowie stale oceniali własne wyniki i decydowali, czy coś trzeba zmienić. Nikt nie jest doskonały i żaden menedżer nigdy nie jest w 100% najlepszy, jaki może być - zawsze jest miejsce na poprawę!
Pokazując swoim pracownikom, że chcesz wprowadzić pozytywne zmiany, od samego początku zwiększasz ich morale i motywację. To daje fantastyczne rezultaty w zakresie produktywności, ale także pomaga zatrzymać istniejący, wysoko wyszkolony personel i zniechęca go do odejścia, ponieważ nie jest zadowolony z sytuacji w biurze w danym momencie.
Bądź na poszukiwaniach uśmiechów i zmarszczek, na pewno, ale pamiętaj, aby zagłębić się trochę głębiej pod powierzchnią, aby uzyskać prawdziwą historię morale w swoim biurze.
Zobacz również
-
17 września 2022
Jak zaprojektować swoje biuro z myślą o zdrowiu
17 września 20226 powodów, dla których lepsze biuro to lepsze morale...
17 września 20225 powodów, dla których zaprojektowanie idealnego...
17 września 2022Myślisz o przejściu na biofilię? Oto wszystko, co...
Kategorie
Urządzamy recepcję
Recepcja biurowa
Recepcja - wizytówka Twojego biznesu
Zalety coworkingu