Jak ocenić poziom morale w miejscu pracy?

Morale ma kluczowe znaczenie. Ciągle nam się to powtarza. Istnieje wiele sposobów na podniesienie morale w miejscu pracy, takich jak zachęcanie do nauki, zapewnienie pracownikom wyboru luksusowych biurek biurowych, które zapewnią im komfort i wsparcie, zachęcanie do współpracy i ogólne dbanie o zdrowie i dobre samopoczucie w pracy.

Zobacz ten film, aby poznać kilka dodatkowych pomysłów na to, jak podnieść morale.

Ale w jaki sposób można zmierzyć morale po wprowadzeniu tych elementów?

Jest kilka sposobów.

  • Organizuj regularne spotkania z pracownikami w nieformalnej atmosferze
  • Zbierz wszystkich wokół stołu i krzeseł w sali konferencyjnej i przeanalizuj nowe pomysły na podniesienie morale
  • Przeprowadź poufne ankiety, aby dowiedzieć się o sprawach, o których nikt nie chce mówić otwarcie
  • Przyjrzyj się poziomowi sprzedaży - jeśli wzrósł, istnieje prawdopodobieństwo, że morale jest wysokie dzięki większej produktywności
  • Czy Twoi pracownicy mają więcej pomysłów? To dobry wyznacznik morale
  • Rozejrzyj się po sali, czy ludzie się uśmiechają? Czy ludzie wyglądają na zadowolonych?
  • Czy zmniejszyła się liczba dni chorobowych?

Odczyty morale mogą być tak proste, jak te sugestie. Zaangażowanie pracowników, zapewnienie im przestrzeni, której potrzebują do wykonywania swojej pracy, np. biurka lub obszary współpracy, oraz regularne kontrole mogą wystarczyć, aby zorientować się, w jakiej sytuacji jest Twoja firma.

Czy masz jakieś inne pomysły do dodania?

Zobacz również